02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Promocje
1.rabat 10 %
obniżka: 10%

1 Promocje (1)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
AUDYT
BANKOWOśĆ
BIZNES
EKOLOGIA I OCHRONA śRODOWISKA
EKONOMIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
HANDEL
MARKETING I REKLAMA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NIERUCHOMOŚCI
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
URBANISTYKA
VERLAG DASHOFER
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  abetlej
arrow Razem: 26330

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 84
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 84

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

ZARZĄDZANIE ZMIANAMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE
 

JADWIGA MAJCHRZAK JADWIGA MAJCHRZAK - Inne książki
22,90 zł 20,61 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 19,63 zł)
(rabat 10 %)

ZARZĄDZANIE ZMIANAMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE

Wydawnictwo:

AEPOZNAŃ

Niniejsze opracowanie - przedstawiające zarys wiedzy z zakresu zarządzania zmianami - zostało przygotowane jako materiał dydaktyczny do przedmiotu "Zarządzanie zmianami w przedsiębiorstwie". Adresowane jest przede wszystkim do studentów kierunku: zarządzanie i marketing - specjalność zarządzanie przedsiębiorstwami, którzy taki przedmiot mają w swoim planie studiów. Nie oznacza to, że z tego materiału nie mogą korzystać studenci innych kierunków studiów. Może on zainteresować zarówno osoby chcące zgłębić problematykę zmian w aspekcie teoretycznym, jak i osoby zajmujące się przeprowadzaniem zmian w różnego typu organizacjach.
Praca składa się z dwóch części. Pierwsza stanowi systematyczny wykład, obejmujący wybrane, ważne konstrukcje i problemy występujące w procesie przeprowadzania zmian. Treść wykładu ujęto w ośmiu syntetycznych rozdziałach. Druga część pracy ma charakter uzupełniający. Opisano w niej firmę, która dokonała radykalnych zmian. Celem tego przykładu jest ukazanie możliwych kierunków przeobrażeń przedsiębiorstw. W tej części zamieszczono również kwestionariusze stosowane do diagnozowania problemów, występujących w procesie zmian. Można je wykorzystać we własnej praktyce wprowadzania zmian.
W celu ułatwienia opanowania przedstawionego materiału zamieszczono wiele zestawień i wykresów. Każdy z rozdziałów zakończono pytaniami kontrolnymi.
Po części pierwszej znajduje się zestawienie najważniejszych tez i myśli, a całość kończy literatura.
Jadwiga Majchrzak

Spis treści


ISBN: 83-88760-78-5
Książkę znajdziesz w działach:
zarządzanie w organizacjach

Seria: MATERIAŁY DYDAKTYCZNE 120 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2002
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 18.12.2014 19:25
książek w bazie: 22014

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
 

Facebook

Partnerzy

ODDK
EMKA
Oficyna Wydawnicza UNIMEX


Menu
Dodaj do Ulubionych   Ustaw jako Stronę Startową   Wyślij e-mail   

Licznik

 
Copyright © 2004-2014 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.