02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł

Promocje
1.Kurhaus
obniżka: 15%
2.ARCHIWUM
obniżka: 50%
3.rabat 10 %
obniżka: 10%

3 Promocje (3)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHIWUM
AUDIOBOOKI
AUDYT
BANKOWOśĆ
BIZNES
EKOLOGIA I OCHRONA śRODOWISKA
EKONOMIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
HANDEL
MARKETING I REKLAMA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NIERUCHOMOŚCI
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
URBANISTYKA
VERLAG DASHOFER
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  dorjan
arrow Razem: 28210

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 196
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 196

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

MARKA KORPORACYJNA I JEJ KOMUNIKACJA
 

JAROSŁAW KOŃCZAK JAROSŁAW KOŃCZAK - Inne książki
PAWEŁ BYLICKI PAWEŁ BYLICKI - Inne książki
49,00 zł 44,10 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 42,00 zł)
(rabat 10 %)

MARKA KORPORACYJNA I JEJ KOMUNIKACJA

 Nowość
"Marka korporacyjna i jej komunikacja" to monografia, która m.in. pokazuje, że komunikacja korporacyjna jest wyższą i bardziej efektywną formą zarządzania komunikacją w dużych organizacjach niż tradycyjne public relations. Dzieje się tak nie tylko dlatego, że pojawiły się nowe formy, nowe kanały wymiany informacji i dotarcia do interesariuszy, ale przede wszystkim dlatego, że jest coraz większa potrzeba integracji przekazu budującego obraz firmy. Konieczne jest zarządzanie komunikacją na wszystkich poziomach, tak by organizacja mówiła jednym głosem, miała całościowy, spójny przekaz, pozycjonujący markę w umysłach konsumentów. Samo public relations nie wystarcza dziś by zbudować wiedzę o marce, doprowadzając do zmiany opinii, poglądów, a na końcu zachowań klientów.

Książka jest adresowana do osób zainteresowanych marką produktową i korporacyjną oraz do tych, którzy zajmują się komunikacją na poziomie całej organizacji. Mogą to być pracownicy korporacji, ale opisane tu zasady komunikacji są użyteczne również dla osób pracujących w jednostkach budżetowych, samorządowych, zawiązkach, fundacjach i stowarzyszeniach. Monografia adresowana jest również do pracowników naukowych badających obszary komunikacji, public relations, marki zarówno produktowej, jak i korporacyjnej, a także marketingu.

Książka Jarosława Kończaka i Pawła Bylickiego jest pozycją potrzebną, o dobrej konstrukcji, która zapewne spotka się z dużym zainteresowaniem zarówno teoretyków, jak i praktyków dziedziny. Dzięki prezentacji studiów przypadków w tekście, dobrej dynamice narracji i przedstawieniu metod prowadzenia badań i tworzenia strategii, książka jest też gotowym podręcznikiem do studiowania marki korporacyjnej i komunikacji korporacyjnej.
Prof. dr hab. Beata Ociepka

Z całą pewnością będzie przydatną lekturą dla studentów public relations, marketingu i zarządzania, słuchaczy szkół ekonomicznych oraz wszystkich zainteresowanych rzetelnym wykonywaniem obowiązków profesjonalnego komunikatora nie tylko w dużych korporacjach. Stanowi również uzupełnienie teoretycznej wiedzy dla osób zajmujących się kreowaniem wizerunku w organizacjach i ich komunikacją ze społeczeństwem.
Prof. dr hab. Jerzy Olędzki

Zaletą książki są zawarte w niej odniesienia do realnych sytuacji i doświadczeń często globalnych graczy, będących liderami nie tylko swych branż, ale także w zakresie skutecznego budowania swojej pozycji rynkowej poprzez przemyślaną, opartą o najlepsze standardy, komunikację korporacyjną. Radosław Kazimierski dyr. Biura Zarządu Poczty Polskiej

Pozycję tę z pełnym przekonaniem polecam każdej osobie, która pragnie zbudować podstawy wiedzy o zarządzaniu markami lub wzbogacić swoją świadomość związaną z różnymi obszarami komunikacji marki.
Joanna Świerkosz - VP Marketing, Quality, Loyalty - Poland and Eastern Europe, Orbis Hotel Group

Kiedy wydawałoby się, że o marce powiedziano już niemalże wszystko, na rynku wydawniczym pojawia się pozycja, która pomaga profesjonalnym komunikatorom w refleksji nad tym bodajże najcenniejszym składnikiem aktywów przedsiębiorstwa. Kompleksowość, obszerność, dobór przykładów, źródła zagraniczne i dobre usadowienie przedmiotu książki w polskich realiach czynią z niej pozycję niemal obowiązkową dla profesjonalnego komunikatora.
Damian Ziąber - PR manager i rzecznik prasowy Prudential w Polsce

To pozycja dla zainteresowanych dziedziną współczesnego komunikowania marek, kontekstami i zagadnieniami styku różnych strategii, taktyk i narzędzi dotarcia do otoczenia. Przywołane przykłady marek o różnej skali obecności w świadomości współczesnego odbiorcy czynią książkę pozycją niemal obowiązkową dla wszystkich zainteresowanych tematyką.
Marcin Olkowicz - Dyrektor Generalny ZFPR

Spis treści


ISBN: 978-83-950147-0-3
Książkę znajdziesz w działach:
media i public relations
350 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 19.04.2018 20:42
książek w bazie: 23493

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 

Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.

Licznik

 
Copyright © 2004-2018 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.