02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł

Promocje
1.audiobooki Studio Emka
obniżka: 15%
2.ARCHIWUM
obniżka: 50%
3.rabat 10 %
obniżka: 10%

3 Promocje (3)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHIWUM
AUDIOBOOKI
AUDYT
BANKOWOśĆ
BIZNES
EKOLOGIA I OCHRONA śRODOWISKA
EKONOMIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
FUNDACJA SZANSA DLA NIEWIDOMYC
HANDEL
MARKETING I REKLAMA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NIERUCHOMOŚCI
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
URBANISTYKA
VERLAG DASHOFER
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  mikulska.weronika
arrow Razem: 29138

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 216
arrow Członkowie: 1
arrow Razem: 217

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

STRATEGIE PROMOCJI PRODUKTÓW KOMPUTEROWYCH NA TLE ROZWOJU STRATEGII MARKETINGOWYCH PRODUCENTÓW KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH
 

IZABELA SZTANGRET IZABELA SZTANGRET - Inne książki
73,40 zł 66,06 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 62,91 zł)
(rabat 10 %)

STRATEGIE PROMOCJI PRODUKTÓW KOMPUTEROWYCH NA TLE ROZWOJU STRATEGII MARKETINGOWYCH PRODUCENTÓW KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH

Celem pracy jest identyfikacja i analiza podstawowej kategorii badawczej, jaką jest promocja oraz jej strategie, a także identyfikacja i ocena typów strategii promocji producentów sprzętu komputerowego na polskim rynku w świetle ich uwarunkowań i specyfiki tej dziedziny działalności na tle rozwoju strategii marketingowych tych podmiotów. Ponadto podjęto próbę sformułowania propozycji zweryfikowania zasad projektowania strategii promocji i jej kampanii, spełniających zarówno kryteria marketingowe, jak i dostosowanych do specyfiki rozwijającego się rynku komputerowego w Polsce.
Publikacja jest adresowana do badaczy problematyki marketingowej strategii promocji, szczególnie na rynkach produktów innowacyjnych, w sektorach rozwojowych, np. produkcji sprzętu komputerowego. Może być użyteczna dla podmiotów praktyki gospodarczej w dobie procesów informatyzacji i globalizacji rynku, a także dla studentów zdobywających wiedzę i doskonalących umiejętności w dziedzinie zarządzania i marketingu.

Spis treści


ISBN: 83-7246-865-6
Książkę znajdziesz w działach:
strategie marketingowe
277 stron
Rok wydania: 2005
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 04.04.2020 21:15
książek w bazie: 26818

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 

Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.

Licznik

 
Copyright © 2004-2020 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.