 |
 |
 |
 |
 |
Koszty dostawy: | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł | • Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1. | ARCHIWUM | | obniżka: 50% | 2. | rabat 10 % | | obniżka: 10% |
(2)
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
[ Zapomniałeś hasło? ]
Zarejestrowani:
Ostatnio dołączył: ZDROWIORGANICZNIE
Razem: 29603
Odwiedziny:
Goście: 366
Członkowie: 0
Razem: 366
 Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj |
 |
 |
 |
 |
|  |
ANNA KONIECZNA-DOMAŃSKA - Inne książki RED.DANIEL SZOSTAK - Inne książki RED.ALEKSANDER PANASIUK - Inne książki
|
62,40 zł
56,16 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 53,49 zł)
(rabat 10 %)
BIURA PODRÓZY NA RYNKU TURYSTYCZNYM ss.161 rw.2008 HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE ss.377 rw.2009
Spis treści podręcznika BIURA PODRÓŻY NA RYNKU TURYSTYCZNYM Wstęp ROZDZIAŁ 1. Przedmiot działalności wyspecjalizowanych podmiotów pośrednictwa i organizacji w turystyce. Podstawowe pojęcia i definicje 1.1. Definicje biur podróży 1.2. Prawne regulacje dotyczące przedmiotu działalności biur podróży 1.3. Przedmiot działalności pośrednictwa i organizacji w turystyce 1.3.1. Usługa pośrednictwa 1.3.2. Usługa organizacji ROZDZIAŁ 2. Cechy rynku turystycznego jako przesłanki zapotrzebowania na działalność pośrednictwa i organizacji 2.1. Natura turystyki, popyt turystyczny, gospodarka turystyczna 2.2. Przedmiot popytu turystycznego 2.3. Punkt widzenia konsumenta. Funkcja produkcji użyteczności w turystyce a zapotrzebowanie na pośrednictwo i organizację 2.3.1. Cechy popytu i podaży jako przesłanki funkcji produkcji użyteczności turystycznej 2.3.2. Funkcja produkcji użyteczności turystycznej 2.4. Punkt widzenia producenta. Funkcja użyteczności producenta a zapotrzebowanie na pośrednictwo i organizację 2.4.1. Funkcja użyteczności producenta 2.4.2. Maksymalizacja funkcji celu producenta a popyt na jego usługi 2.4.3. Popyt producentów na usługi pośrednictwa i organizacji ROZDZIAŁ 3. Tendencje rozwoju popytu turystycznego a zapotrzebowanie na pośrednictwo i organizację 3.1. Uwagi ogólne 3.2. Historyczne czynniki rozwoju ruchu i popytu turystycznego 3.2.1. Postęp w transporcie 3.2.2. Instytucjonalizacja czasu wolnego 3.2.3. Wzrost stopy życiowej 3.2.4. Rozwój innych elementów podaży usług turystycznych 3.2.5. Regulacje prawne dotyczące przekraczania granic państwowych 3.2.6. Podróże służbowe 3.2.7. Uwagi końcowe 3.3. Skala i zróżnicowanie popytu turystycznego a zapotrzebowanie na działalność pośrednictwa i organizacji 3.3.1. Zasięg przestrzenny ruchu turystycznego a zapotrzebowanie na działalność pośrednictwa i organizacji 3.3.2. Wzrost dochodów ludności a zapotrzebowanie na działalność pośrednictwa i organizacji 3.3.3. Podróże służbowe jako generator popytu na usługi agentów podróży i turoperatorów 3.3.4. Zasób czasu wolnego a popyt na usługi pośrednictwa i organizacji 3.3.5. Różnicowanie struktury przestrzenno-rodzajowej popytu turystycznego ROZDZIAŁ4. Procesy rozwoju podaży podstawowych usług turystycznych stymulujące popyt producentów na usługi pośrednictwa i organizacji 4.1. Rozwój transportu jako czynnik stymulujący działalność podmiotów pośrednictwa i organizacji w turystyce 4.1.1. Biura podróży jako sieć sprzedaży usług przewoźników 4.1.2. Wpływ działalności organizatorskiej biur podróży na wykorzystanie podaży usług transportowych 4.2. Rozwój hotelarstwa jako czynnik stymulujący działalność pośrednictwa i organizacji w turystyce 4.2.1. Wzrost skali działalności i stopnia koncentracji kapitału zakładu hotelarskiego 4.2.2. Skala działalności podmiotu a stopień ryzyka ekonomicznego 4.2.3. Formy organizacji sprzedaży usług a ryzyko handlowe i cena ROZDZIAŁ 5. Historyczny rozwój form instytucjonalnych pośrednictwa i organizacji na rozwiniętych rynkach turystycznych 5.1. Biura podróży XIX wieku 5.2. Główne kierunki rozwoju biur podróży na początku XX wieku 5.3. Okres międzywojenny 5.3.1. Początki powiązań pionowych między kolejami i biurami podróży 5.3.2. Początki powiązań poziomych między biurami podróży 5.3.3. Dalsze rozszerzenie oferty biur podróży 5.4. Tendencje rozwoju podmiotów pośrednictwa i organizacji po II wojnie światowej 5.4.1. Początki procesu rozdzielania instytucjonalnego działalności organizatorskiej i pośrednictwa 5.4.2. Procesy rozwoju rynku turoperatorskiego 5.5. Najważniejsze cechy współczesnego rynku turoperatorskiego 5.5.1. Monopolizacja rynku 5.5.2. Fuzje finansowe 5.5.3. Rola banków i innych instytucji finansowych 5.5.4. Specjalizacja przedmiotu działalności 5.5.5. Sieć zbytu produktu 5.6. Instytucjonalny rozwój rynku detalicznych agentów podróży 5.7. Internet na rynku turystycznym 5.8. Etapy rozwoju rynku usług pośrednictwa i organizacji ROZDZIAŁ 6. Znaczenie i funkcje podmiotów pośrednictwa i organizacji 6.1. Sfery, efekty oddziaływania i funkcje podmiotów 6.2. Funkcje jednostek pośrednictwa i organizacji względem popytu turystycznego 6.2.1. Główne funkcje biur podróży w zaspokojeniu potrzeb indywidualnych turysty 6.2.2. Mechanizmy wpływu pośrednictwa i organizacji na rozmiary i strukturę popytu turystycznego 6.3. Wpływ działalności podmiotów pośrednictwa i organizacji na podaż usług tury stycznych 6.3.1. Ogólna charakterystyka problemu 6.3.2. Znaczenie usług turoperatorskich i pośrednictwa dla producentów usług cząstkowych 6.3.3. Wpływ organizatorów podróży na podaż rynku turystycznego 6.4. Wpływ biur podróży na otoczenie społeczno-gospodarcze turystyki ROZDZIAŁ 7. Rynek biur podróży w Polsce 7.1. Regulacje prawne dotyczące branży biur podróży w Polsce 7.2. Przemiany rynku biur podróży w Polsce 7.3. Cechy rynku biur podróży w Polsce po roku 2000 7.3.1. Obraz rynku w roku 2007 7.3.2. Najważniejsze tendencje branży biur podróży po 2000 roku Bibliografia 1. Litaratura 2. Materiały źródłowe Spis treści podręcznika HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE Wstęp (Aleksander Panasiuk, Daniel Szostak) CZĘŚĆ I. Podstawy hotelarstwa Rozdział 1. Zarys historii hotelarstwa na świecie i w Polsce (Daniel Szostak) Rozdział 2. Podstawowa terminologia związana z hotelarstwem (Marta Sidorkiewicz) Rozdział 3. Wzajemne relacje między turystyką, hotelarstwem a gastronomią (Daniel Szostak) Rozdział 4. Miejsce hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego (Beata Meyer) Rozdział 5. Źródła prawa dotyczące hotelarstwa (Iwona Szymczak) CZĘŚĆ II. Rynek usług hotelarskich Rozdział 6. Makro- i mikrootoczenie hotelarstwa (Maja Jedlińska) Rozdział 7. Rodzaje przedsiębiorstw hotelarskich (Daria Jaremen) Rozdział 8. Klasyfikacja i kategoryzacja obiektów hotelarskich (Daniel Szostak) Rozdział 9. Usługi hotelarskie jako produkt (Daria Jaremen, Aleksander Panasiuk) Rozdział 10. Klasyfikacja usług hotelarskich (Daria Jaremen, Aleksander Panasiuk) Rozdział 11. Zachowania konsumentów w hotelarstwie (Maja Jedlińska) Rozdział 12. Mierniki charakteryzujące hotelarstwo (Dawid Milewski) Rozdział 13. Miejsce państwa na rynku usług hotelarskich (Aleksander Panasiuk) Rozdział 14. Organizacje hotelarskie na świecie i w Polsce (Anna Dołowy) Rozdział 15. Kierunki rozwoju współczesnego hotelarstwa (Daniel Szostak) CZĘŚĆ III. Eksploatacja hotelu Rozdział 16. Części składowe współczesnego hotelu (Daniel Szostak) Otoczenie eksploatacyjne obiektu hotelowego Recepcja (wraz z holem hotelowym) Część mieszkalna Działalność służb pięter Gastronomia hotelowa Zaplecze techniczne obiektu hotelowego Dyrekcja (wraz z komórkami funkcyjnymi i pomocniczymi) Rozdział 17. Budowa, modernizacja i wyposażanie obiektów hotelarskich (Daniel Szostak) Rozdział 18. Personel hotelowy (Anna Tokarz) Rozdział 19. Standardy obsługi i techniki pracy w hotelu (Daria Jaremen) Rozdział 20. Regulamin organizacyjny hotelu (Adam Pawlicz, Iwona Szymczak) Rozdział 21. Technologie informatyczne w hotelu (Adam Pawlicz) Rozdział 22. Internet w hotelarstwie (Tomasz Mańkowski) Rozdział 23. Współpraca podmiotów hotelarskich z biurami podróży (Dawid Milewski) Rozdział 24. Obsługa osób niepełnosprawnych w hotelarstwie (Adam Pawlicz) Rozdział 25. Ochrona praw gości hotelowych i ich mienia (Iwona Szymczak) Rozdział 26. Łańcuchy, systemy i sieci hotelowe (Daniel Szostak) CZĘŚĆ IV. Zarządzanie hotelem Rozdział 27. Metody i techniki zarządzania w przedsiębiorstwie hotelarskim (Daniel Szostak) Rozdział 28. Zarządzanie kadrami w hotelu (Anna Tokarz) Rozdział 29. Zarządzanie marketingowe usługami hotelarskimi (Agnieszka Lewandowska) Rozdział 30. Zarządzanie ceną usług hotelarskich (Aleksander Panasiuk) Rozdział 31. Zarządzanie kosztami w hotelarstwie (Małgorzata Januszewska) Rozdział 32. Zarządzanie jakością usług hotelarskich (Daniel Szostak) Rozdział 33. Zarządzanie bezpieczeństwem w hotelarstwie (Maja Jedlińska) Rozdział 34. Zarządzanie majątkiem hotelu (Małgorzata Januszewska) Rozdział 35. Zarządzanie strategiczne we współczesnym hotelu (Daniel Szostak) CZĘŚĆ V. Gastronomia i usługi towarzyszące działalności hotelarskiej Rozdział 36. Zasady prowadzenia działalności gastronomicznej w turystyce i hotelarstwie (Marta Sidorkiewicz) Rozdział 37. Zakres działalności gastronomii hotelowej (Anna Dołowy) Rozdział 38. Obsługa gości w gastronomii (Tomasz Mańkowski) Rozdział 39. Personel w działalności gastronomicznej (Anna Tokarz) Rozdział 40. Obsługa konferencji (Marta Sidorkiewicz) Rozdział 41. Piony rekreacyjny, sportowy i zdrowotny w działalności współczesnego obiektu hotelarskiego (Agnieszka Lewandowska) Rozdział 42. Pozostała działalność handlowa i usługowa hotelu (Małgorzata Januszewska) Bibliografia Słowniczek (Daniel Szostak) Indeks (Anna Tokarz)
ISBN: 978-83-01-15669-50
oprawa: miękka
|
| Poleć znajomemu
|
| Zgłoś błąd
|
| Średnia ocen: brak ocen | | | | Czytaj recenzje (0) | | Dodaj recenzję |
|

|
|
|  |
 |
 |
 |
 |
 |
Twój koszyk jest pusty Data aktualizacji bazy: 16.01.2021 17:53książek w bazie: 29504 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku. |
 |
 |
 |
 |
|