 |
 |
 |
 |
 |
Koszty dostawy: | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł | • Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1. | ARCHIWUM | | obniżka: 50% | 2. | rabat 10 % | | obniżka: 10% |
(2)
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
[ Zapomniałeś hasło? ]
Zarejestrowani:
Ostatnio dołączył: lukasz.kuc@poczta.onet.pl
Razem: 29631
Odwiedziny:
Goście: 325
Członkowie: 0
Razem: 325
 Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj |
 |
 |
 |
 |
|  |
RED.ZBIGNIEW KRAWCZYK - Inne książki RED.JAN WIKTOR SIENKIEWICZ - Inne książki RED.EWA LEWANDOWSKA-TARASIUK - Inne książki
|
47,90 zł
43,11 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 41,06 zł)
(rabat 10 %)
BARIERY KULTUROWE W TURYSTYCE
WSTĘP INTRODUCTION CZĘŚĆ I BARIERY ROZWOJU TURYSTYKI W PERSPEKTYWIE GLOBALNEJ BARRIERS TO THE DEVELOPMENT OF TOURISM IN GLOBAL TERMS Janusz Dobieszewski Uniwersalizm i izolacjonizm kulturowy Universal and isolating character of culture Summary Zbigniew Krawczyk Dysfunkcje turystyki Dysfunctions of tourism Summary Edward Erazmus Dylematy przestrzenne turystyki i rekreacji Spatial dilemmas of tourism and recreation Summary Janusz Merski, Justyna Kościelnik Bariery utrudniające aktywny udział w turystyce Barriers to active participation in tourism Summary Wojciech J. Cynarski Polityczne i kulturowe bariery rozwoju ruchu turystycznego Political and cultural barriers to the development of tourism Summary Jan Wysokiński Turystyka w pułapce globalizacji Tourism trapped in globalisation Summary CZĘŚĆ II ANTYNOMIE TURYSTYKI JAKO DZIEDZINY KULTURY ANTINOMIES OF TOURISM AS A REALM OF CULTURE Michael Fleming Barriers to tourism: place commodification and class realignment Bariery turystyki Streszczenie Nina Taylor-Terlecka Tetri Gyorgi Tetri Gyorgi Ewa Lewandowska-Tarasiuk Intertekstualność wyzwaniem dla turystyki Intertextuality as a challenge for tourism Summary Jakub Mosz Kulturowe wzory przestrzeni w doświadczeniu turystycznym Cultural patterns of space in tourist experience Summary Piotr Rymarczyk, Joanna Femiak Obligatoryjny hedonizm jako źródło deformacji doświadczenia turystycznego Hedonism as a source of tourist experience deformation Summary Krzysztof W. Jankowski, Michał Lenartowicz Zmienność czynników ograniczających aktywność turystyczną Variability of factors limiting tourist activity Summary CZĘŚĆ III DOŚWIADCZENIE TURYSTYCZNE JAKO OSWAJANIE OBCOŚCI TOURIST EXPERIENCE IN DOMESTICATION OF STRANGENESS Regina Żarczyńska-Rowińska Turystyka i oswajanie obcości Tourism and domestication of strangeness Summary Jan Wiktor Sienkiewicz "Dwa światy" - jedna sztuka. Pomiędzy PRL-em a niezłomnym Londynem w Galerii Mateusza Grabowskiego (1959-1975) "Two worlds" - one art. Between PRL and unshaken London in Mateusz Grabowski s (1959-1975) Gallery Summary Iwona Górska, Aneta Kułak, Joanna Kotyńska Stetkiewicz, Grzegorz Ryżewski Dialog Kultur - DREWNIANA ARCHITEKTURA SAKRALNA PODLASIA wyrazem tożsamości kulturowej, religijnej oraz etnicznej obszaru pogranicza Wooden sacral architecture of Podlasie - expression of cultural, religious and ethnic identity of the borderland Summary Barbara Furmanik Zabytkowe parki i ich społeczności. Próba włączenia ludzi w życie Parku Mużakowskiego na przykładzie realizacji Programu Kultura 2000 - Moje miejsce Historic parks and their communities. An attempt to engage people in the life of Mużakowski Park, exemplified by the implementation of the Project Kultura 2000 - My Place Summary Paweł Potoroczyn Marketing kultury, kultura marketingu Marketing of culture - calture of marketing Summary BIOGRAMY AUTORÓW
ISBN: 978-83-60197-41-7
254 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2007
|
| Poleć znajomemu
|
| Zgłoś błąd
|
| Średnia ocen: brak ocen | | | | Czytaj recenzje (0) | | Dodaj recenzję |
|

|
|
|  |
 |
 |
 |
 |
 |
Twój koszyk jest pusty Data aktualizacji bazy: 26.01.2021 19:45książek w bazie: 29557 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku. |
 |
 |
 |
 |
|