02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł

Promocje
1.TANIA KSIĄŻKA
obniżka: 50%
2.rabat 10 %
obniżka: 10%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOśĆ
BEZPIECZEŃSTWO TERRORYZM
BIZNES
BUDOWNICTWO
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
FUNDACJA SZANSA DLA NIEWIDOMYC
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDYCYNA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NAUKI ŚCISŁE I TECHNICZNE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
RESOCJALIZACJA
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TANIA KSIĄŻKA
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  ewasawicka1
arrow Razem: 30332

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 66
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 66

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

BROŃ MASOWEGO WRAŻENIA
 

MARIUSZ KOLCZYŃSKI MARIUSZ KOLCZYŃSKI - Inne książki
MAREK MAZUR MAREK MAZUR - Inne książki
47,15 zł 42,43 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 40,41 zł)
(rabat 10 %)

BROŃ MASOWEGO WRAŻENIA

Wydawnictwo:

WYDAWNICTWO SEJMOWE

Tytułową "bronią masowego wrażenia" w kampanii wyborczej 2007 roku w Polsce okazały się znów media, a głównie telewizja, zarówno publiczna, jak i prywatna, która - sprawnie wykorzystywana przez sztaby wyborcze poszczególnych partii - miała decydujący wpływ na wyniki wyborów
Autorzy, politolodzy z niemałym dorobkiem naukowo-badawczym, z chirurgiczną precyzją, nieomal "z dokładnością do pół sekundy" pokazują obrazy kampanii wyborczej w telewizji, wyraźnie wskazując na triumf nowoczesnej polityki wizerunku (wrażeń), polegającej na propagowaniu prostych schematów poznawczych, operowaniu kontrastowymi emocjami, umiejętnym przełożeniu skomplikowanego układu uwarunkowań politycznych na język przeciętnego odbiorcy politycznego oraz kreacji subtelnych i ulotnych skojarzeń z aktorami uczestniczącymi w wyborczym spektaklu.
Książka obu autorów niejako tworzy już ich cykl kampanijno-wyborczy, którego tom pierwszy Wojna na wrażenia, poświęcony kampanii parlamentarno-prezydenckiej 2005 r., ukazał się w 2007 r.

Spis treści


ISBN: 978-83-7059-902-7
Książkę znajdziesz w działach:
media i public relations
345 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2009
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 24.06.2022 20:20
książek w bazie: 32180

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 

Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.

Licznik

 
Copyright © 2004-2022 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.