02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł

Promocje
1.ARCHIWUM
obniżka: 50%
2.rabat 10 %
obniżka: 10%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHIWUM
AUDIOBOOKI
AUDYT
BANKOWOśĆ
BIZNES
EKOLOGIA I OCHRONA śRODOWISKA
EKONOMIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
FUNDACJA SZANSA DLA NIEWIDOMYC
HANDEL
INFORMATYKA
MARKETING I REKLAMA
MEDYCYNA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NAUKI ŚCISŁE I TECHNICZNO-PRZY
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
RESOCJALIZACJA
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
URBANISTYKA
VERLAG DASHOFER
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  liczbanski@tikrow.com
arrow Razem: 29628

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 301
arrow Członkowie: 1
arrow Razem: 302

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

AKTYWNOŚĆ MARKETINGOWA GMIN I JEJ ODDZIAŁYWANIE NA ROZWÓJ TURYSTYKI WIEJSKIEJ
 

WIESŁAWA KUźNIAR WIESŁAWA KUźNIAR - Inne książki
24,90 zł 22,41 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 21,34 zł)
(rabat 10 %)

AKTYWNOŚĆ MARKETINGOWA GMIN I JEJ ODDZIAŁYWANIE NA ROZWÓJ TURYSTYKI WIEJSKIEJ

Wstęp
˙1.˙Marketing terytorialny jako nowoczesna koncepcja zarządzania jednostką terytorialną
1.1.˙Ewolucja zarządzania jednostką terytorialną na tle przeobrażeń w sferze zarządzania publicznego
1.1.1.˙Teoretyczne podstawy zarządzania publicznego
1.1.2.˙Nowoczesne koncepcje zarządzania w administracji publicznej
1.1.3.˙Implementacje rozwoju zarządzania publicznego dla samorządu gminy
1.1.4.˙Rozwijanie aktywności marketingowej w administracji samorządowej
1.2. Istota i determinanty rozwoju marketingu terytorialnego
1.2.1. Geneza i czynniki rozwoju marketingu terytorialnego
1.2.2. Interpretacja pojęcia marketingu terytorialnego
1.3. Adresaci i cele marketingu terytorialnego
1.3.1. Typologia rynków docelowych w marketingu terytorialnym
1.3.2. Cele marketingu terytorialnego z uwzględnieniem specyfiki adresatów
1.4. Koncepcja terytorialnego marketingu-mix
1.4.1.˙Kompozycje instrumentów marketingowych w literaturze przedmiotu
1.4.2.˙Adaptacja koncepcji marketingu-mix w gminach ukierunkowanych na rozwój turystyki wiejskiej
1.4.3.˙Potencjał ludzki jako wiodący instrument w oddziaływaniu na adresatów oferty gminy ukierunkowanej na rozwój turystyki wiejskiej
1.5.˙Organizacyjne przesłanki wdrażania orientacji marketingowej w jednostce terytorialnej
1.5.1.˙Oddziaływanie specyfiki jednostki terytorialnej na organizację marketingu
1.5.2. Rozwiązania w zakresie organizacji marketingu w praktyce
1.6.˙Rozwój marketingu terytorialnego w wybranych krajach Europy
2.˙Uwarunkowania rozwoju i znaczenie turystyki wiejskiej
2.1. Istota turystyki wiejskiej
2.1.1.˙Złożoność turystyki i jej oddziaływanie na turystykę wiejską
2.1.2. Turystyka wiejska w literaturze przedmiotu
2.1.3.˙Istota turystyki wiejskiej przez pryzmat uwarunkowań przestrzennych
2.1.4. Definiowanie turystyki wiejskiej
2.1.5.˙Agroturystyka i agroekoturystyka jako formy turystyki wiejskiej
2.2.˙Rola turystyki w podnoszeniu konkurencyjności obszarów wiejskich
2.2.1. Konkurencyjność obszarów wiejskich - wybrane aspekty
2.2.2.˙Oddziaływanie turystyki na rozwój gospodarczy obszarów wiejskich
2.3.˙Turystyka wiejska jako czynnik przemian społeczności lokalnej
2.3.1. Społeczny i kulturowy wymiar turystyki wiejskiej
2.3.2.˙Oddziaływanie turystyki wiejskiej na zmiany postaw i zachowań lokalnej społeczności
2.4.˙Kierunki zmian jakościowych w turystyce wiejskiej
2.4.1. Determinanty zmian w turystyce wiejskiej
2.4.2. Oczekiwania współczesnego konsumenta wobec turystyki wiejskiej
2.4.3.˙Wyzwania wobec turystyki wiejskiej w świetle zmieniających się cech współczesnego turysty
2.5.˙Turystyka wiejska w Polsce w wymiarze ilościowym i przestrzennym
2.5.1. Rozwój turystyki wiejskiej w Polsce - ujęcie statystyczne
2.5.2.˙Wybrane wskaźniki rozwoju turystyki na obszarach wiejskich według województw
3.˙Marketingowe przesłanki kreowania zintegrowanego markowego produktu turystyki wiejskiej
3.1. Produkt obszaru recepcji turystycznej - wymiar marketingowy
3.1.1. Specyfika produktu turystycznego
3.1.2.˙Interpretacja produktu turystycznego postrzeganego w kategorii terytorium
3.1.3. Struktura produktu turystycznego gminy
3.1.4.˙Kształtowanie zintegrowanego produktu turystycznego gminy jako elementu złożonej struktury megaproduktu
3.2.˙Produkty markowe w turystyce wiejskiej i ich rola w kształtowaniu wizerunku jednostki terytorialnej
3.2.1.˙Istota i rodzaje wizerunku jednostki terytorialnej
3.2.2.˙Specyfika produktów markowych w turystyce wiejskiej oraz proces ich kształtowania
3.2.3.˙Założenia w zakresie kreowania produktów markowych turystyki wiejskiej w skali kraju
3.2.4.˙Przykłady markowych produktów turystycznych na wsi
3.3. Znaczenie promocji w propagowaniu walorów turystycznych wsi
3.3.1. Specyfika promocji jednostek ukierunkowanych na rozwój turystyki wiejskiej
3.3.2. Instrumenty promocji wykorzystywane w rozwoju turystyki wiejskiej
3.3.3. Event marketing jako skuteczna forma promocji wiejskich obszarów recepcji turystycznej
3.4. Podmioty kreujące i koordynujące rozwój turystyki wiejskiej w gminie w ujęciu systemowym
4.˙Rozwój turystyki wiejskiej w województwie podkarpackim i jego marketingowe uwarunkowania w świetle wyników badań
4.1.˙Charakterystyka wybranych elementów potencjału turystycznego obszarów wiejskich badanego województwa
4.1.1. Profil społeczno-gospodarczy
4.1.2.˙Potencjał przyrodniczo-kulturowy
4.1.3.˙Rozwój turystyki wiejskiej na Podkarpaciu w świetle założeń dokumentów strategicznych
4.2.˙Waloryzacja wiejskiej przestrzeni rekreacyjnej województwa w zestawieniu ze stopniem rozwoju turystyki
4.2.1.˙Charakterystyka zastosowanych mierników i ich wartości dla gmin
4.2.2. Typowanie gmin do badań szczegółowych
4.2.3.˙Ocena atrakcyjności wytypowanych gmin do pełnienia funkcji turystycznej
4.3.˙Turystyczny wizerunek badanych jednostek i sposoby jego kreowania w ocenie respondentów
4.3.1.˙Ocena wybranych czynników kształtujących wizerunek gminy
4.3.2. Atrakcyjność promocyjna gmin w opinii respondentów
4.4.˙Partnerstwo podmiotów zaangażowanych w rozwój turystyki w gminie - wyzwania marketingowe
4.4.1.˙Ocena partnerskiej współpracy lokalnych podmiotów w zakresie turystyki
4.4.2.˙Wsparcie marketingowe turystyki w gminie ze strony lokalnych partnerów
4.5. Końcowa ocena aktywności marketingowej gmin o wysokim i niskim poziomie rozwoju funkcji turystycznej
4.5.1. Syntetyczny wskaźnik marketingu gminy
4.5.2. Szacowanie oddziaływania marketingu w gminie na rozwój turystyki wiejskiej
5. Wyzwania marketingowe gminy wobec rozwoju turystyki wiejskiej
5.1. Typologia gmin - potencjalnych liderów turystyki
5.1.1.˙Postawy lokalnej społeczności wobec rozwoju turystyki i ich konsekwencje dla obszaru recepcji
5.1.2.˙Klasyfikacja gmin ze względu na orientację marketingową a możliwości rozwijania przedsięwzięć turystycznych
5.2.˙Marketingowe bariery rozwoju turystyki wiejskiej i sposoby ich pokonywania
5.2.1. Identyfikacja najważniejszych barier
5.2.2.˙Rozbieżności pomiędzy oczekiwaniami turystów a oferowanymi usługami
5.3. Scenariusz wdrażania marketingowo zorientowanej koncepcji rozwoju turystyki wiejskiej w gminie na poziomie strategicznym i operacyjnym
5.3.1. Lider marketingowy gminy i jego zadania
5.3.2.˙Propozycje rozwiązań strategicznych i operacyjnych w sferze marketingu gminy ukierunkowanej na rozwój turystyki wiejskiej
Zakończenie
Bibliografia
Wykaz tabel, map i rysunków˙
Aneks
Summary



ISBN: 978-83-7338-839-0
Książkę znajdziesz w działach:
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
301 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2013
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 24.01.2021 11:59
książek w bazie: 29586

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 

Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.

Licznik

 
Copyright © 2004-2021 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.