02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł

Promocje
1.audiobooki Studio Emka
obniżka: 15%
2.ARCHIWUM
obniżka: 50%
3.rabat 10 %
obniżka: 10%

3 Promocje (3)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHIWUM
AUDIOBOOKI
AUDYT
BANKOWOśĆ
BIZNES
EKOLOGIA I OCHRONA śRODOWISKA
EKONOMIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
FUNDACJA SZANSA DLA NIEWIDOMYC
HANDEL
MARKETING I REKLAMA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NIERUCHOMOŚCI
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
URBANISTYKA
VERLAG DASHOFER
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  Gnocchi
arrow Razem: 29132

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 213
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 213

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

ZNACZENIE EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH W KSZTAŁTOWANIU WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA
 

RED.TOMASZ ŻYMINKOWSKI RED.TOMASZ ŻYMINKOWSKI - Inne książki
RED.HALINA SZULCE RED.HALINA SZULCE - Inne książki
24,90 zł 22,41 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 21,34 zł)
(rabat 10 %)

ZNACZENIE EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH W KSZTAŁTOWANIU WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA

"Redaktorzy opracowania postawili sobie bardzo ambitny i jednocześnie trudny do zrealizowania cel, (..pokreślenie przydatności i znaczenia działań marketingowych w kształtowaniu wartości marketingowej przedsiębiorstwa. Do realizacji tego celu podeszli (...) w sposób holistyczny, uznając, że oba te zagadnienia, tj. ocena wartości przedsiębiorstwa oraz mierzenie efektywności marketingu stanowią (...) całość i należy je rozpatrywać łącznie. Przyjęcie takiego podejścia wydaje się ze wszech miar słuszne".
"(...) opracowanie (...) opiera się na badaniach pierwotnych dotyczących polskich przedsiębiorstw. Jest to ważne, bowiem stosunek polskich firm do marketingu i jego wpływu na wartość przedsiębiorstwa jest - w przeciwieństwie do firm zachodnich - obojętny, jeśli nie lekceważący. Przedstawienie tego zagadnienia w takim kontekście czyni analizowaną problematykę nie tylko ważną, ale ma także charakter nowatorski".
Z recenzji wydawniczej Profesora Edwarda Cyrsona

Spis treści


ISBN: 978-83-7417-517-3
Książkę znajdziesz w działach:
strategie marketingowe
146 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2010
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 29.03.2020 11:55
książek w bazie: 26799

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 

Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.

Licznik

 
Copyright © 2004-2020 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.