02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł

Promocje
1.ARCHIWUM
obniżka: 50%
2.rabat 10 %
obniżka: 10%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHIWUM
AUDIOBOOKI
AUDYT
BANKOWOśĆ
BIZNES
EKOLOGIA I OCHRONA śRODOWISKA
EKONOMIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
FUNDACJA SZANSA DLA NIEWIDOMYC
HANDEL
MARKETING I REKLAMA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NAUKI ŚCISŁE I TECHNICZNE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
RESOCJALIZACJA
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
URBANISTYKA
VERLAG DASHOFER
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  MonikaMichalecka
arrow Razem: 29267

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 146
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 146

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

ZARZĄDZANIE PRZEZ JAKOŚĆ W USŁUGACH ZDROWOTNYCH TEORIA I PRAKTYKA WYD.3
 

KRZYSZTOF OPOLSKI KRZYSZTOF OPOLSKI - Inne książki
GRAŻYNA DYKOWSKA GRAŻYNA DYKOWSKA - Inne książki
MONIKA MOŻDŻONEK MONIKA MOŻDŻONEK - Inne książki
55,00 zł 49,50 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 47,14 zł)
(rabat 10 %)

ZARZĄDZANIE PRZEZ JAKOŚĆ W USŁUGACH ZDROWOTNYCH TEORIA I PRAKTYKA WYD.3

Wydawnictwo:

CEDEWU

Jakość jest ważnym zagadnieniem we współczesnym konkurencyjnym świecie. W nowoczesnej organizacji, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności, staje się podstawą jej skutecznego funkcjonowania, jest wyznacznikiem kultury organizacji i czynnikiem jej sukcesu rynkowego, a czasem nawet utrzymania się na rynku. Instytucja, która wytwarza produkty lub usługi zlej jakości, w wyniku czego nie znajduje nabywców na swoją usługę - nie ma racji bytu. Wielu świadczeniodaw-ców nadal sobie tego nie uświadamia, a przecież zakłady opieki zdrowotnej są organizacjami, które powinny być zainteresowane jak najwyższą jakością świadczonych usług - gra toczy się o zdrowie i życie człowieka. Wiele osób twierdzi, ze trudno jest precyzyjnie określić, jaka powinna byc jakość świadczonych usług zdrowotnych. Świadczeniodawcy często tłumaczą się skomplikowanym przypadkiem chorobowym, brakiem środków finansowych, brakiem motywacji, zmęczeniem. Jako powód ogólnie panującego bałaganu w organizacjach świadczących usługi zdrowotne podaje się ... dobro pacjenta.
Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w szczególny sposób porusza tę problematykę. Istotnym jest fakt, iż autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest ukazanie, jak poprawa jakości, w tak ważnej dziedzinie jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka, może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocześnie ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia. Sposób ujęcia problemu, jak i sama jego analiza czynią niniejszą publikację wartą polecenia nie tylko kadrze zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej) zarówno państwowymi, jak i prywatnymi, ale również lekarzom, personelowi medycznemu oraz wszystkim innym osobom, które mają wpływ na działalność służby zdrowia, aby jak najdokładniej uzmysłowić wszystkim, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą. Nawiązując do mojej specjalności zawodowej -jakość oznacza lepiej "słyszeć", potrzeby pacjentów, lepiej "słyszeć" potrzeby pracowników, jak i lepiej "wsłuchiwać się" w potrzeby rynku,
Prof. dr hab. n. med. Henryk Skarżyński

Spis treści


ISBN: 978-83-7556-394-8
Książkę znajdziesz w działach:
zarządzanie jakością
244 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2012
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 06.08.2020 19:48
książek w bazie: 28122

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 

Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.

Licznik

 
Copyright © 2004-2020 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.