02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł

Promocje
1.ARCHIWUM
obniżka: 50%
2.rabat 10 %
obniżka: 10%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHIWUM
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOśĆ
BEZPIECZEŃSTWO TERRORYZM
BIZNES
BUDOWNICTWO
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
FUNDACJA SZANSA DLA NIEWIDOMYC
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDYCYNA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NAUKI ŚCISŁE I TECHNICZNO-PRZY
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
RESOCJALIZACJA
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
URBANISTYKA
VERLAG DASHOFER
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  auris
arrow Razem: 29787

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 226
arrow Członkowie: 1
arrow Razem: 227

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI - UWARUNKOWANIA I REKOMENDACJE  Książka tymczasowo niedostępna
JOANNA HERNIK JOANNA HERNIK - Inne książki
49,90 zł 44,91 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 42,77 zł)
(rabat 10 %)

ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI - UWARUNKOWANIA I REKOMENDACJE

Przedmiotem rozważań w niniejszej pracy są zatem podmioty działające na rynku, ale kierujące się innymi przesłankami niż podmioty komercyjne.
Uczestnictwo autorki pracy w działalności organizacji oraz przeprowadzone badania pozwoliły na sformułowanie problemu badawczego, określającego luki w obecnej wiedzy naukowej. Problem ten został sformułowany następująco: Zarządzanie marketingowe przyjęte przez sferę biznesu musi być zmodyfikowane, aby można je było zastosować w działalności organizacji pozarządowych. Cel taki można nazwać postulatywnym, ponieważ w jego efekcie zbudowany będzie model zarządzania marketingowego organizacją - odmienny od przyjętego w działalności komercyjnej. W wyniku realizacji celu ustalone zostaną elementy i obszary zarządzania marketingowego, które należy zmodyfikować.
Do tak sformułowanego problemu badawczego opracowano hipotezę główną oraz 6 hipotez pomocniczych. Hipoteza główna mówi, że klasyczna koncepcja marketingu mix (4P) nie może być zastosowana w działalności organizacji pozarządowych.
Hipotezy pomocnicze natomiast zakładają, że:
- wiedza o organizacji i jej działaniach warunkuje chęć jej wsparcia - H1;
- podstawowym zasobem, o który konkurują organizacje, są ludzie - H2;
- w działalności organizacji dominuje planowanie krótkookresowe - H3;
- transparentność organizacji ma istotne znaczenie dla jej pozytywnego wizerunku i uzyskania wsparcia od interesariuszy - H4;
- komunikaty kierowane do otoczenia powinny obejmować trzy elementy: cechę wyróżniającą organizację, wyraźnie sformułowane oczekiwania oraz gwarancję korzyści w przypadku odpowiedzi na apel - H5;
- segmentacja otoczenia organizacji dotyczyć powinna różnych interesariuszy, a nie tylko beneficjentów - H6.
Oprócz celu głównego, dotyczącego wskazania działań marketingowych, które muszą być zmodyfikowane na potrzeby działalności niekomercyjnej, wyznaczono także cele dodatkowe: uporządkowanie wiedzy dotyczącej zarządzania organizacjami pozarządowymi (cel zrealizowany w rozdz. 2), określenie barier zarządzania marketingowego (cel zrealizowany w rozdz. 4 i rozdz. 5), a także stworzenie modelu komunikacji pozwalającego na budowanie społecznej akceptacji (cel zrealizowany w rozdz. 3). Pierwszy z wymienionych celów nazwany być może porządkującym, kolejne zaś cele to cele postulatywne.
ze Wstępu

Spis treści


ISBN: 978-83-7663-225-4
Książkę znajdziesz w działach:
strategie marketingowe
185 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 19.04.2021 18:53
książek w bazie: 30040

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 

Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.

Licznik

 
Copyright © 2004-2021 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.