Peter Drucker wsławił się nauką, że "celem biznesu jest stworzenie i zachowanie klienta". Podkreślał znaczenie zadowolenia klienta jako prawdziwego miernika sukcesu w każdej organizacji.
Myśl przewodnia tej książki dotyczy tego, co musisz robić jako przedsiębiorca lub dyrektor, aby wywołać u klienta reakcję: to świetny produkt! Drucker zainspirował nas, byśmy zadawali pytanie: co ceni klient?
W naszych niespokojnych czasach pełne 90% sukcesu twojego przedsiębiorstwa będzie zależało od tego, jak często i na ile konsekwentnie potrafisz służyć klientom w sposób doskonały.
Dzięki książce A teraz... stwórz wielką firmę! przekonujesz się, jak budować własną firmę, koncentrując się na doskonałym przywództwie, wspaniałych ludziach i znakomitych produktach.
Sukces to rezultat powtarzania właściwych działań. Autorzy tej książki pokazują, jak można mierzyć postępy w każdej dziedzinie, na każdym etapie obranej strategii.