 |
 |
 |
 |
 |
Koszty dostawy: | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł | • Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1. | ARCHIWUM | | obniżka: 50% | 2. | rabat 10 % | | obniżka: 10% |
(2)
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
[ Zapomniałeś hasło? ]
Zarejestrowani:
Ostatnio dołączył: bartoliniozo1
Razem: 29686
Odwiedziny:
Goście: 263
Członkowie: 0
Razem: 263
 Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj |
 |
 |
 |
 |
|  |
MAGDALENA JAWOROWICZ - Inne książki
|
55,00 zł
49,50 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 47,14 zł)
(rabat 10 %)
COPYWRITING W ZINTERGOWANEJ KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz regułach powstawania tekstu reklamowego. Z drugiej natomiast jest poradnikiem, który niezależnie od zajęć może spełniać funkcję kursu doskonalącego umiejętności komunikacyjne. Czytelnik z łatwością samodzielnie odnajdzie w nim logikę, a dzięki ćwiczeniom i testom będzie w stanie weryfikować pozyskaną wiedzę. Książka była współtworzona przez osoby zajmujące się komunikacją marketingową, pracujące w sposób twórczy ze słowem na co dzień (udzielając wywiadów, komentując, wyrażając opinię lub dzieląc się swoimi sposobami pozyskiwania inspiracji). W publikacji wypowiedzi udzielili m.in. przedstawiciele korporacji, agencji reklamowych, public relations, full service, eventowych i brandingowych, domów produkcyjnych, instytucji badawczych i uczelni, a także freelancerzy, blogerzy i dziennikarze. Dzięki ich komentarzom zawód copywritera został przedstawiony z wielu perspektyw: twórcy, zleceniodawcy, partnera w projekcie. Pozwoliło to również na poruszenie zagadnień związanych z codzienną pracą "tekściarza", takich jak: poszukiwanie inspiracji, budowanie portfolio, komunikacja z klientem, wyznaczanie granic ingerencji w dzieło, autopromocja. W efekcie powstało kompendium praktycznej wiedzy na temat zintegrowanej komunikacji marketingowej, przeznaczone dla wszystkich osób, chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie.
ISBN: 978-83-7930-946-7
272 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2015
|
| Poleć znajomemu
|
| Zgłoś błąd
|
| Średnia ocen: brak ocen | | | | Czytaj recenzje (0) | | Dodaj recenzję |
|

|
|
|  |
 |
 |
 |
 |
 |
Twój koszyk jest pusty Data aktualizacji bazy: 24.02.2021 18:51książek w bazie: 29722 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku. |
 |
 |
 |
 |
|