02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł

Promocje
1.ARCHIWUM
obniżka: 50%
2.rabat 10 %
obniżka: 10%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHIWUM
AUDIOBOOKI
AUDYT
BANKOWOśĆ
BIZNES
EKOLOGIA I OCHRONA śRODOWISKA
EKONOMIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
HANDEL
MARKETING I REKLAMA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NIERUCHOMOŚCI
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
URBANISTYKA
VERLAG DASHOFER
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  Jakub2019
arrow Razem: 28422

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 146
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 146

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

KLUCZ DO ZROZUMIENIA NABYWCY JAKOŚCIOWE BADANIA MARKETINGOWE
 

ANNA MARIA NIKODEMSKA-WOŁOWIK ANNA MARIA NIKODEMSKA-WOŁOWIK - Inne książki
29,40 zł 26,46 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 25,20 zł)
(rabat 10 %)

KLUCZ DO ZROZUMIENIA NABYWCY JAKOŚCIOWE BADANIA MARKETINGOWE

Wydawnictwo:

GRUPA VERDE

W niniejszej książce skoncentrowano się przede wszystkim na konsumencie indywidualnym. Należy jednak dodać, że jakościowe badania marketingowe realizowane są również w celu zrozumienia zachowań nabywców instytucjonalnych, lecz na znacznie mniejszą skalę.
Książka ta ma stanowić podstawowy przewodnik umożliwiający Czytelnikowi poruszanie się w obszarze jakościowych badań marketingowych, a celem jej jest:
wyjaśnienie istoty badań jakościowych stosowanych w marketingu,
przedstawienie podstaw teoretycznych metodologii badawczej,
uporządkowanie i klasyfikacja stosowanych metod,
zaprezentowanie roli, jaką odgrywają jakościowe badania
marketingowe we współczesnym marketingu (służą temu liczne przykłady z praktyki rynkowej).
Przyjęto, że żaden z trzech zasadniczych podmiotów zaangażowanych w proces badawczy, tj. badacz, zleceniodawca i respondent, nie będzie w niniejszej pracy zajmować pozycji uprzywilejowanej. W myśl marketingu partnerskiego zostali oni potraktowani jako partnerzy we wspólnym przedsięwzięciu, co oznacza, że obok konieczności przestrzegania metodologicznych standardów badań równie ważne są korzyści klienta oraz dobro respondenta.

Spis treści


ISBN: 978-83-927545-0-3
Książkę znajdziesz w działach:
badania rynkowe i marketingowe
224 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2008
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 23.01.2019 20:51
książek w bazie: 24603

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 

Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.

Licznik

 
Copyright © 2004-2019 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.