02-094 Warszawa, ul. Grójecka 67
NIP: 7010414095, KRS: 0000499644, tel.: (22) 822-90-41
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]

Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł

Promocje
1.audiobooki Studio Emka
obniżka: 15%
2.ARCHIWUM
obniżka: 50%
3.rabat 10 %
obniżka: 10%

3 Promocje (3)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze

Działy
Działy
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHIWUM
AUDIOBOOKI
AUDYT
BANKOWOśĆ
BIZNES
EKOLOGIA I OCHRONA śRODOWISKA
EKONOMIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
FUNDACJA SZANSA DLA NIEWIDOMYC
HANDEL
MARKETING I REKLAMA
NAUKI MATEMATYCZNE W EKONOMII
NAUKI SPOŁECZNE
NIERUCHOMOŚCI
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
PRAWO
RACHUNKOWOŚĆ
SAMORZĄD TERYTORIALNY
TECHNIKA
TOWAROZNAWSTWO
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
URBANISTYKA
VERLAG DASHOFER
ZARZĄDZANIE

Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  Gnocchi
arrow Razem: 29132

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 195
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 195

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj

Języki
Wybierz język:

English Polish

EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH W MEDIACH SPOŁECZENOŚCIOWYCH CZYLI JAK OSIĄGAĆ WIĘKSZE ZYSKI Z SOCIAL MEDIA
 

IWONA LUPA IWONA LUPA - Inne książki
79,00 zł 71,10 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 67,71 zł)
(rabat 10 %)

EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH W MEDIACH SPOŁECZENOŚCIOWYCH CZYLI JAK OSIĄGAĆ WIĘKSZE ZYSKI Z SOCIAL MEDIA

Autor: IWONA LUPA
Celem niniejszej książki jest próba określenia możliwości zwiększenia efektywności działalności marketingowej w mediach społecznościowych.
Sformułowano następujący problem główny: jakie są możliwości zwiększenia efektywności działalności marketingowej w mediach społecznościowych?
Na tej podstawie wyprowadzono pytania szczegółowe:
1. W jaki sposób można dokonać oceny efektywności działań marketingowych
w mediach społecznościowych?
2. Jakie są determinanty efektywności działań marketingowych w mediach
społecznościowych?
3. Jakie są najważniejsze wskaźniki efektywności działań marketingowych
w mediach społecznościowych?
4. Jakie są narzędzia pomiaru efektywności social media marketingu?
5. Jaka jest efektywność mediów społecznościowych w takich obszarach
marketingowych, jak: sprzedaż i dystrybucja, reklama, kreowanie marki,
czy zarządzanie relacjami z klientem?
6. Jaka jest efektywność social media marketingu w aspekcie innych wybranych
form marketingowych, takich jak: e-mail marketing, sms marketing, SEO,
reklamy AdWords i reklamy displayowe, czy też marketing tradycyjny?
7. Jakie instrumenty zwiększają efektywność social media marketingu?
8. W jakim zakresie media społecznościowe mogą być efektywnym kanałem
marketingowym dla mikroprzedsiębiorstw?

Spis treści


ISBN: 978-83-65357-90-8
Książkę znajdziesz w działach:
marketing wirtualny
187 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2017
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)

Nie jesteś zalogowany.
Aby mieć możliwość dopisania recenzji, musisz [ zalogować się ] na własne konto w naszym sklepie.
Jeżeli go jeszcze nie posiadasz, możesz je założyć [ tutaj ].

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 29.03.2020 11:55
książek w bazie: 26799

Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 

Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.

Licznik

 
Copyright © 2004-2020 Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o. e-mail: info@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.